Kirjottelin tossa aikasemmin pitkän vuodatuksen mun työpaikasta ja muusta, mut onnistuin tietenki sit kuvaa lisätessä jotenki hienosti sen poistamaan, enkä enää uudestaan jaksa kirjottaa siitä, joten kirjotan nyt sit jotain muuta.

Tänään oon väsynyt.
Ihan superhyper väsynyt.
Jos vaan jaksais iltaan asti ni sit vois heti töitten jälkeen pyrkii menee nukkumaan.
Työt alkaa klo 16 ja ennen sitä ajattelin käydä vielä postissa viemässä äitille lähtevän paketin.

Äitistä puheen ollen se kyseli multa tänään, et millon siitä tulee mummo :D Ja jos ihan totta puhutaan ni ollaan mun poikaystävän ihan vakavasti puhuttu lasten hankkimisesta ja ollaan nyt sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen. Eli meillä ei oo mitään ehkäisyä käytössä.

Joojoo, oon vielä niin nuori, enkä tiiä elämästä mitään ja lapsi ei saa saada lapsia jne.
Huoh.
Mä oon kyllä miettiny tätä asiaa ihan alusta loppuun ja olishan se ihanaa jos olis sellanen oma pikku nyytti ♥ (josta kasvaa uhmaikänen ja kouluikänen ja murrosikänen jne., tiedetään, tiedetään.)
Ja ilmeisesti ei olis miehelläkään mitään sitä vastaan vaikka sellanen pikkanen vaavi tuliski. (:

Sovittii ettei puhuta muille tästä asiasta. Pidetään tää ihan vaan meijän omana juttuna.
Mut mun täytyy kyllä myöntää, että kysäsin yheltä mun ystävältä että mitä mieltä se on asiasta ja se sano samaa ku minäkin, että mä elän tätä elämää itelleni, enkä muille ja teen ite päätökseni oman elämän suhteen.

Viime vappu jotenki vaan vahvisti käsitystä siitä, ettei kummallekaan tuu ikävä viinantäyteisiä päiviä. Joten mikäs meitä estää. Meillä on vakaa parisuhde, oma asunto, työpaikat molemilla (ei tosin vakituiset), ja ollaan niin valmiita ku tollaseen asiaan vaan voi olla.

Että sellasta tällä kertaa. Nyt tarviin kupillisen vahvaa kahvia, että jaksaa tän päivän loppuun.

Ps. Nyt en kyllä uskallakkaa lisätä sitä kuvaa ettei tääki taas poistu :D Opettelen sen sit myöhemmin.