Joo elikkä mä en nyt oikein edes tiedä mitä mä oon tekemässä, mut mun päässä on jo jonkin aikaa pyöriny ajatus siitä että voisin alkaa kirjottaa blogia, jotta saisin tän suuren ajatusten tulvan mun päästä jonneki purettua. Joten nyt mä sen sit tein.

En osaa vielä yhtään käyttää tätä koko juttua tai muokata tästä mun oman näköstä, mutta toivottavasti mä pian opin ;) Oikeestaan en oo ees varma mikä sivusto ois ollu paras valinta blogin alottamiseen ja muuta, mut katotaa nyt mitä tästä tulee.

Ps. En oo ikinä ennen oikein kirjotellu mitään (jos ei lasketa mun säälittävää yritystä kirjottaa päiväkirjaa.), joten toivon, että kestätte mun verbaalisen lahjattomuuden :D ..Kyllä mä vielä opin!

 

//ÄÄh! Oon jo nyt ihan tuskastunu tähän! Eiks tästä saakkaa sellasta ihanaa ja kivaa ja hienoa ja ihan oman näköstä niinku oon nähny joillain muilla!? Nyyh. No mut kuitenkin jatkossa mun olis tarkotus siis kertoo vähän enemmän et kuka mä oon ja millasta mun elämä tällä hetkellä on. Toivottavasti saan mahollisimman hyvin muotoiltua mun sekavat ajatukset sanoiks :)

Päivän biisi: http://www.youtube.com/watch?v=nIdqHRM8Iek&feature=related