Pitkästä aikaa tuli kokeilemaan että joko tänne blogiin pääsis kirjottelemaa ja se toimi kun toimikin! Jeee!

Kesäkuun jälkee oon mm. jäänyt työttömäks ja täyttäny vuosia.. Elikkä tässä sitä nyt ollaan 19 vee ja työtön. Jotain pitäis yrittää keksiä, mut täytyy kyllä myöntää ettei mua vielä kauheesti edes kiinnosta töitten haku ton edellisen paska paikan jälkeen josta pääsin vihdoin pari viikkoo sit pois! Mut kyllä mä tässä jotain keksin kuhan nyt hetken vielä hengähdän.

Ajatuksissa on pyöriny et jos sitä ens syksynä hakis ammattikorkeeseen opiskelemaan sosionomiks. Oon miettiny et mua saattais jopa kiinnostaa olla töissä jossain lastenkodissa tms.

Mutta mutta.. Ens syksyyn on vielä aikaa ni siihe asti pitäis oikeesti pikkuhiljaa kehittää jotain :D

Mä yritän nyt taas kirjottaa vähä useemmin nyt ku tänne kerta pääseeki :) ps. mun kuvat ei toimi ja muutenki mun blogin ulkonäkö on raiskattu vaikka mä sen niin vaivalla sillon väsäsin :(