Nyt mä en taas tiedä. Viime yönä ei meinannu uni tulla ku mietin niin kovasti mitä mä tällä elämällä nyt taas alan tekemään..

Hain siis viime kuussa Helsinkiin ammattikorkeeseen sosiaalialan koulutusohejlmaan ja se opiskelu siellä (jos siis pääsen) alkais tammikuussa.. Mut mä en ees tiedä haluunko mä mennä sinne vaikka pääsisinki. Olis se kuitenki sen verran iso muutos muuttaa täältä savosta helsinkiin ja mun avopuolisolla on koulu täällä kesken, joten se jäis sit vuodeks vielä tänne sen jälkeen ku olisin muuttanu.. Enkä mä oikeestaan tunne sillä tavalla sieltä päin ketää. Paitsi mun siskon. Mut ÄÄH!

Toisaalta olis helpompaa ehkä ootella ja hakee sit keväällä tänne oman paikkakunnan ammattikorkeeseen ja siellä alkais sit ens syksynä se koulutus jos sinne sattuis pääsemään. 

MUTTA sitten taas pitäis nyt etsiä jotain töitä tai vastaavaa siihen asti kunnes se koulu sitten ehkä alkais. Mä en oikeesti teidä nyt yhtään mitä mä alkaisin tekemään.

Näitten lisäks mun mielessä on nyt alkanu taas pyörimään ajatus au-pairiks lähtemisestä ja välillä oon ihan et joo mähän haen ja lähen jos vaan pääsen, ja sit taas välillä aahistaa pelkkä ajatuski et olisin vuoden poissa täältä ja erossa poikaystävästä ja muusta. MITÄMITÄMITÄMÄTEEN?

Ja yhtenä ajatuksena on taas vielä ja edelleenki pyöriny se vauva. Olis ihana jos sais lapsen, mut sit taas toisaalta ei välttämättä oliskaan ihan vielä hyvä ajankohta.

Mä oon ihan hukassa kaikkien näitten ajatuksien ja vaihtoehtojen kanssa ja mua pelottaa etten loppujen lopuks saa päätettyä mitään ja päädyn tekemään ei mitään. Tää on stressaavaa :(