Heissan.

Eli kuten lupailin aiemmassa kirjotuksessani, niin nyt voisin kertoa vähän enemmän itestäni. Oon 18- vuotias tyttö, just valmistumassa ammattikoulusta alalta jota en luultavasti koskaan tuu tekemään työkseni. Töissä oon tällä hetkellä ihan eri alalla kuin omani (kaupantätinä), enkä hirveemmin pidä siitäkään. Asustelen yhdessä poikaystäväni kanssa ja meidän elämää on täällä piristämässä 3-vuotias hurmaava kollikissa ♥.


Tulevaisuus on mulle ihan täysin avoinna kaiken suhteen. Itse kutsun hiljaa mielessäni tätä aikaa mun elämässä "käännekohdaks". Jotain pitäis keksiä, paljon on ideoita, haaveita ja toiveita, mutta varmaa ei ole mikään muu, kun se, että nykyinen työpaikka on elokuun loppuun asti. Se mitä sen jälkeen tapahtuu jää nähtäväksi.

Nykysestä työpaikasta sen verran, että oon ollut siellä töissä nyt vähän reilu 4 kuukautta, ensimmäiset pari kuukautta työharjottelussa (kertoo paljon mun saamasta opetuksen laadusta se, että olin kaupassa työharjotelussa, vaikka se ei liity alaani mitenkään.), jonka jälkeen oon koulun ohella tehnyt ilta- ja viikonloppu vuoroja. Kesäkuun ensimmäinen päivä aloitan kokopäiväisenä kesätyöntekijänä. Tällä hetkellä ei kiinnosta yhtään käydä siellä töissä, johtuen tietyistä kanssa ihmisistä, joista varmasti avaudun tarpeen vaatiessa jatkossa enemmän. Tuskailen kovasti sitä miten jaksankaan vielä muutaman kuukauden ajan käydä tuolla töissä jos toi meininki ei muutu.

Hmm, mitäs vielä. Niijoo. Kaverit.. Nykysessä kotikaupungissa mulla on pari kaveria, joita tulee sillon tällön nähtyä ja tuppukylästä, jossa asuin ennen opiskelua on myös muutama entinen parasystävä, joita tulee nykyään nähtyä ihan liian harvoin (niistä kirjotan aivan varmana vielä jatkossa lisää). Kovasti kaipaisin ja tarvitsisin omaa parasta ystävä, joka hyväksyisi tälläisenä kuin olen ja jolle voisi kertoa ihan kaiken.

Siinä varmaan suurinpiirtein kaikki tällä kertaa. Ilta jatkuu iholla ♥ Oon koukussa siihen sarjaan :)